Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74209881
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Protectie sociala -> Protectie sociala

Întrebări
Intrebarea nr. 1386 din data: 27-02-2007 pusa de Tasedan Viorica Roxana :
·  Buna ziua, am o problema cu depunerea Declaratiei pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei.Am fost astazi 27.02.2007 la ghiseul din zona Vlaicu si nu a vrut sa o mai primeasca, a fost verificata dar nu a mai vrut sa ii dea numar la registratura spunandu-mi ca doar dupa 1Martie mai pot sa o depun.Vreau sa stiu si eu de ce nu a mai primit-o deorece administratora de la noi din bloc a spus ca pana la sfarsitul lunii se poate depune si dupa cate stiu eu luna februarie este de 28 de zile.Va multumesc.

Intrebarea nr. 1337 din data: 08-02-2007 pusa de PETER IRINA :
·  Bună ziua ,aș dori să pun întrebarea în legătura cu Legea 448/2006 privind persoanele cu handicap.Sunt încadrată în grad mediu de handicap permanent.În cf.cu Legea 448/2006 art.57.alin 5 a-si putea să beneficiez de un buget complementar de 30 Ron/lună.Vă rog să-mi spuneți ce acte am nevoie să depun la dosar și unde să depun acest dosar,acest drept cred că a intrat în vigoare de la 01.01.2007.Dacă lucrez beneficiez și de scutire de impozit,sau numai după elaborarea normelor metodologice,în cazul asta ce acte depun la angajator. Mulțumesc pentru răspunsul d-voastră.

Intrebarea nr. 1309 din data: 30-01-2007 pusa de Petrean Ramona :
·  Buna ziua Am un copil in varsta de 2ani si 3luni dar copilul are platfus si necesita exerciti medicale As dori sa stiu care sunt conditile de primire a indemnizatie pana la trei ani si care sunt actele necesare pt dosar.Va multumesc

Intrebarea nr. 1267 din data: 20-01-2007 pusa de schinteie ileana :
·  va rog sa-mi spuneti daca la intoarcerea din concediu de maternitate trebuie sa depun cerere pentru intoarcerea la vechiul loc de munca

Intrebarea nr. 4438 din data: 01-11-2006 pusa de muskiierco@yahoo.com :
·  Buna ziua!Va rog sa-mi spuneti cind se depune ,care-i perioada in care se poate depune,cererea pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei?Eu locuiesc in Micalaca Zona700 ,spuneti-mi va rog unde trebuie sa depun cecerea?Multumesc!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1386 din data: 27-02-2007 pusa de Tasedan Viorica Roxana :
·  Buna ziua, am o problema cu depunerea Declaratiei pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei.Am fost astazi 27.02.2007 la ghiseul din zona Vlaicu si nu a vrut sa o mai primeasca, a fost verificata dar nu a mai vrut sa ii dea numar la registratura spunandu-mi ca doar dupa 1Martie mai pot sa o depun.Vreau sa stiu si eu de ce nu a mai primit-o deorece administratora de la noi din bloc a spus ca pana la sfarsitul lunii se poate depune si dupa cate stiu eu luna februarie este de 28 de zile.Va multumesc.
Raspuns din data de 15-03-2007 :
Pentru luna februarie a.c., ati avut posibilitatea de a va depune actele pana in data de 26.02.2007-termen limita. Dorind sa depuneti actele in acest sens in data de 27.02.2007, actele nu au mai putut fi preluate, deci nu mai beneficiati de subventie pentru luna februarie, doar pentru luna martie, daca depuneti actele in timp util.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1337 din data: 08-02-2007 pusa de PETER IRINA :
·  Bună ziua ,aș dori să pun întrebarea în legătura cu Legea 448/2006 privind persoanele cu handicap.Sunt încadrată în grad mediu de handicap permanent.În cf.cu Legea 448/2006 art.57.alin 5 a-si putea să beneficiez de un buget complementar de 30 Ron/lună.Vă rog să-mi spuneți ce acte am nevoie să depun la dosar și unde să depun acest dosar,acest drept cred că a intrat în vigoare de la 01.01.2007.Dacă lucrez beneficiez și de scutire de impozit,sau numai după elaborarea normelor metodologice,în cazul asta ce acte depun la angajator. Mulțumesc pentru răspunsul d-voastră.
Raspuns din data de 06-03-2007 :
Referitor la intrebarea dumneavoastra, in legatura cu L.448/2006, privind persoanele cu handicap, lege in temeiul careia ati putea beneficia de un buget complementar de 30 ron/luna, va indrumam sa va adresati Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, situata in Arad, Str. 1 Decembrie 1918, nr.10-12, la Compartimentul Drepturi si Facilitati in a cărei competenta intra problemele ridicate de dumneavoastra.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1309 din data: 30-01-2007 pusa de Petrean Ramona :
·  Buna ziua Am un copil in varsta de 2ani si 3luni dar copilul are platfus si necesita exerciti medicale As dori sa stiu care sunt conditile de primire a indemnizatie pana la trei ani si care sunt actele necesare pt dosar.Va multumesc
Raspuns din data de 31-01-2007 :
Referitor la problema ridicata de Dumneavoastra va comunicam urmatoarele: indemnizatia pentru cresterea copilului pina la varsta de 3 ani se primeste de catre parintii copilului cu handicap. La dosar se va depune certificatul de handicap pentru copil.
Aceasta indemnizatie se poate obtine prin inregistrarea unei cereri insotite de actele doveditoare la sediul Serviciului Prestatii Sociale din cadrul Directiei de Dezvolatre si Asistenta Comunitara Arad (Palatul Cenad, camera 8).

Orarul de lucru cu publicul este de luni pina vineri intre orele 8 – 20.
Formularul de cerere poate fi accesat pe site-ul:
/formulare.php?lang=&domen=6
iar actele necesare, inclusiv livretul de familie, sunt cele enumerate pe site-ul:
/acte.php?myfaq=yes&id_cat=24&categories=Social&parent_id=0

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 1267 din data: 20-01-2007 pusa de schinteie ileana :
·  va rog sa-mi spuneti daca la intoarcerea din concediu de maternitate trebuie sa depun cerere pentru intoarcerea la vechiul loc de munca
Raspuns din data de 29-01-2007 :
Cererea pentru intoarcerea la vechiul loc de munca este necesara si se va face la angajator.
Centrul de Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 01-11-2006 pusa de muskiierco@yahoo.com :
·  Buna ziua!Va rog sa-mi spuneti cind se depune ,care-i perioada in care se poate depune,cererea pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei?Eu locuiesc in Micalaca Zona700 ,spuneti-mi va rog unde trebuie sa depun cecerea?Multumesc!
Raspuns din data de 09-11-2006 :
Cererile pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei pot fi depuse pina la data de 30 noiembrie 2006 la centrele din cartiere, in cazul dumneavoastra la centrul din Micalaca bl. 108.
Centrele isi desfasoara activitatea zilnic intre orele 08,00 - 17,00, iar sambata intre orele 09,00 - 13,00.
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved